Bestellen en bezorgen


Hoe plaats ik een bestelling bij Zoso?  

Als je een artikel in de webshop hebt gevonden, kun je deze in je winkelmand plaatsen en bestellen. 
Je komt vervolgens op de pagina waar je je adresgegevens moet invullen zodat jouw pakket op het juiste adres bezorgd wordt.

Dit proces is onderverdeeld in 3 stappen.  

1 Gegevens  

Hier vul je je adresgegevens in. Heb je al eens eerder besteld bij Zoso en daarbij een account aangemaakt?
Dan kun je ook links van dit vak inloggen en worden je account gegevens automatisch ingevuld. 
Heb ik een account nodig om te winkelen bij Zoso? 
Het is niet verplicht om een account aan te maken als je wilt shoppen bij Zoso.
Echter is het wel zo dat als je een account aanmaakt, het allemaal een stuk gemakkelijker wordt.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Je kunt je wachtwoord opnieuw aanvragen door te klikken op ‘Wachtwoord vergeten’
wanneer je gaat afrekenen of rechtsboven op de pagina op ‘mijn account’ klikt.
Vul je email adres in en klik op ‘wachtwoord versturen’.
Er wordt een nieuw wachtwoord gestuurd naar het door jou gebruikte email adres.

2 Betaalwijze

Vervolgens kun je de gewenste betaalmethode kiezen.
Bij Zoso kun je op de volgende manieren betalen:  

• iDeal 
• Creditcard (MasterCard, Maestro, Visa,)
• PayPal
• VPAY

Door een van deze betaalwijzen te kiezen worden de kosten voor jouw bestelling meteen afgeschreven.
Indien je in het bezit bent van een (persoonlijke) kortingscode dien je deze vóór het plaatsen
van je bestelling in te voeren. Wij kunnen kortingscodes niet achteraf verrekenen.

iDeal

Makkelijk en veilig je online aankopen afrekenen via jouw eigen bank.
Direct betalen met iDeal kan bij de volgende banken:

• ABN AMRO
• ASN Bank 
• ING 
• Knab 
• Rabobank 
• RegioBank 
• SNS Bank 
• Triodos Bank
• Van Lanschot 

Creditcard 

Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren, wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

• American Express
• MasterCard 
• Visa 

Samen met de creditcardmaatschappij zorgen wij ervoor dat de betaling vlekkeloos verloopt.
Zodra de betaling is goedgekeurd door de creditcardmaatschappij versturen wij jouw bestelling. 

PayPal 

PayPal is een veilige en snelle manier om online te betalen.
Je betaalt met je bankrekening of creditcard zonder daarbij je bankgegevens door te hoeven geven.

• Jouw online-aankopen worden meteen betaald.
• Je kunt kiezen om met je creditcard of bankrekening te betalen. 
• Om met PayPal te betalen heb je een PayPal rekening nodig. 

3 Overzicht & Betalen  

In de laatste stap zie je een overzicht van de door jou bestelde producten en de totaalprijs.
Als je klikt op ‘plaats je bestelling’ wordt je doorgestuurd naar de betaalpagina of bevestigingspagina.
Dit is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen.

Wanneer komen uitverkochte artikelen weer terug op voorraad?  

We doen ons best om uitverkochte artikelen zo snel mogelijk aan te vullen.
Je kunt je inschrijven voor de restock alert. Je ontvangt dan een e-mail wanneer het artikel weer op voorraad is.
Dit doe je door je gewenste artikel, kleur en maat te kiezen op de pagina van jouw favoriete item.
Staat er achter de gewenste maat ‘mail mij’ dan kun je heel gemakkelijk je mailadres achterlaten
en zullen wij je informeren wanneer jouw maat weer op voorraad is.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen of te annuleren na plaatsing.
Indien je jouw bestelling niet wenst te ontvangen, raden wij je aan om deze na ontvangst retour te sturen.
Voor vragen hierover kun je contact opnemen met onze klantenservice.
We zijn bereikbaar via het mailadres: webshop@zoso-fashion.nl

Leveringen: 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb? 

Ons team doet er uiteraard alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden.
We streven er daarom altijd naar dat als jij je pakket op werkdagen vóór 15.00 uur besteld,
het dezelfde dag wordt verzonden. Het kan zijn door drukte dat wij dit niet redden. We hanteren dan ook een levertijd van 1-3 werkdagen. Je ontvangt altijd een mailtje zodra je pakket ons magazijn verlaat.
Zo weet je precies wanneer jouw bestelling onderweg is.
Via de track & trace code die je ontvangt kun je het pakket volgen tot aan jou adres!

In de meeste gevallen (feestdagen en weekenden uitgezonderd) zal je pakket de eerstvolgende dag bezorgd worden.

Woon je buiten Nederland dan is het handig om rekening te houden met langere levertijden.
Deze verschillen per land van bestemming.  

België: 1-2 werkdagen
Luxemburg: 2-3 werkdagen 
Duitsland: 3-4 werkdagen  

Heb je na 5 werkdagen nog geen producten ontvangen? 
Neem dan contact op met onze klantenservice via webshop@zoso-fashion.com

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?  

Het Zoso inpak team probeert alle bestellingen zo snel mogelijk te verpakken en te verzenden.
Een wijziging van een adres na een geplaatste bestelling is mogelijk, mits deze nog niet is overgedragen aan onze transporteur.
Je kunt het verzendadres wijzigen door te mailen naar webshop@zoso-fashion.nl.
Vermeld hierbij duidelijk je bestelnummer, het adres dat je wilt wijzigen en het nieuwe adres.
Indien het nog mogelijk is om het verzendadres te wijzigen ontvang je van ons een bevestiging.

Naar welke landen verstuurt Zoso?  

Op dit moment versturen wij enkel binnen Nederland, België, Luxemburg en Duitsland.
De verzendkosten naar het buitenland worden automatisch verrekend bij het plaatsen van je bestelling.
Kun je geen verzending kiezen naar het land van jouw keuze?
Neem dan contact op met de klantenservice webshop@zoso-fashion.nl

Zoso verzend standaard met DHL.

Thuisbezorgen  

Je pakket wordt bij jou thuis aangeboden.
Je ontvangt vooraf een track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
Ben je niet thuis dan wordt hij afgegeven bij de buren of ontvang je een ‘niet-thuis briefje’ met daarop een code. Met deze code kun je gemakkelijk een ander bezorg moment kiezen (tot 22.00 uur).
Geef je niks aan dan wordt het pakket afgeleverd bij een DHL pakketshop bij jou in de buurt en ontvang je hier bericht van.

Wat zijn de verzendkosten?  

Er zijn geen verzendkosten bij bestellingen vanaf €75,- in Nederland, de Benelux en Duitsland. Bestel je voor minder dan €75,- dan vragen wij een bijdrage in de verzendkosten à €3,95.

Hoe volg ik mijn bestelling?  

Bij iedere bestelling ontvang je een track & trace code.
Die ontvang je zodra het pakket ons magazijn verlaat.
Op de site waar de link naartoe leidt kun je je track & trace code invullen en zie je de huidige status van je bestelling.
Door op de link van de track & trace code te klikken kun je eventueel ook een andere bezorg optie of moment kiezen.

Retourneren: 


Retourformulier

*Indien u een artikel retourneert dient u altijd dit volledig ingevulde retourformulier mee te sturen. download retourformulier hier

Retouren verzenden

Ben je niet tevreden over de aankoop of heb je je bedacht?

Stuur dit dan aan ons retour, samen met het ingevulde retourenformulier met jouw gegevens.

Je kunt je bestelling binnen 21 werkdagen na ontvangst retourneren. Teruggestuurde artikelen moeten in originele staat en ongedragen zijn met alle originele aangehechte labels en kaartjes (je mag het artikel natuurlijk wel passen). Beschadigde artikelen of artikelen met vlekken worden niet geaccepteerd. Artikelen die niet via deze website zijn gekocht kunnen niet geretourneerd worden

Kosten retourneren

De kosten van een retourzending zijn geheel voor rekening van de afzender en worden derhalve niet door Zoso vergoed.

Ongefrankeerde zendingen kunnen wij helaas niet accepteren.

Retouradres:

U kunt de artikelen terugsturen naar:


Trends trading B.V

 t.a.v webshop retouren

 Humberweg 8

1043 AC Amsterdam


Terugbetaling

Nadat wij artikelen van jou retour hebben ontvangen betalen we binnen 14 dagen je geld terug.

Vragen?

Heb je nog vragen? Dan helpt onze klantenservice je graag verder. Neem contact met ons op E: webshop@zoso-fashion.com toch niet helemaal blij zijn met je aankoop, dan kan deze binnen 21 dagen geretourneerd worden! 

 

Let op: de retourkosten worden niet vergoed.

Wij bieden geen gratis retourzendingen aan. De kosten zijn voor eigen rekening. 

• Retouren worden alleen geaccepteerd binnen de retourtermijn van 21 dagen. 

• De kleding is niet gedragen en/of gewassen. 

• Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.

• Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.

• De originele hangtag is nog bevestigd aan het artikel.

• Indien mogelijk het artikel in de originele verpakking retour sturen.

• Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper.

• Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.

• Product- en/of leverfouten dienen binnen 21 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.

• Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.

Heb je andere vragen over je retourzending of je aankoop? Stuur een mailtje naar: webshop@zoso-fashion.nl 

Klachten: 

Helaas kan er ook bij ons wel eens iets mis gaan.
Wat de klacht ook mag zijn, meld het.
Neem hiervoor contact op met de klantenservice webshop@zoso-fashion.nl. 

Met vermelding van uw ordernummer en een foto van de klacht kunnen wij u snel van dienst zijn.
Wij zullen de klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Klachten worden binnen enkele dagen na ontvangst beantwoord, mocht er meer tijd nodig zijn voor afhandeling dan laten we dat weten.